Cursa Els dos cims de Querol

Javier Puit guanya la 4a Cusa'Els dos cims de Querol'

La quarta edició de la Cursa ‘Els dos cims de Querol’ ha coronat Javier Puit com a vencedoramb un temps d’1:26.34. La competició ha comptat amb 60 participants, la meitat que altres anys a causa del canvi de dates i la coincidència amb la Cursa l’Alba de Montserrat.

En canvi, en aquesta quarta edició de la cursa hi ha hagut un gran nivell entre els participants i s’ha notat en els temps. El guanyador, Javier Puitvenia de ser terceren la gran trail Aneto Posets de 120 km, i quart del Trencacims Pauls de 50 km i guanyador de la marató muntanya de la Talaia de Vilanova. A més ha estatconvidat a la Ultra trail del Montblanc i altres proves transalpines.

En segon lloc ha quedat Joan Rosichguanyador de la primera edició i que més recentment ha quedat tercer a la Mitja Marató Ultra Trail de Barcelona. Rosich haparat el crono en 1:29:17. Tercer ha estat Gerard Gilamb 1;29:45. La primera fèmina ha estat Edurde Zarpeamb 1:54:43, seguida de Nati Rubioamb 1:59:23, iDiana Carrasco, 2:02:35.

Els participants han agraït la bona organització, com de ben marcat que estava el circuit que feia impossible perdre’s, els controls, avituallaments i han afirmat querepetiran en properes ocasions amb altres companys. Per a la realització de la prova s’han mobilitzat fins a 45 voluntaris.

Classificacions de l'edició 2016 de la Cursa Els dos Cims de Querol

Fotografies de l'edició 2016 de la Cursa Els dos cims de Querol

Obertes les inscripcions a la 4a Cursa ‘Els dos cims de Querol’

El  proper 8 de maig de 2016 es disputarà la 4a Cursa ‘Els dos cims de Querol’ amb sortida i arribada al poble de Querol, organitzada per l'Ajuntament de Querol, amb la col·laboració de  l'AAVV del nucli antic de Querol. El recorregut inclou la pujada als dos cims de Formigosa i Montagut amb una distancia d’uns 18 quilòmetres i 850 metres de desnivell positiu, amb un recorregut per camins forestals i corriols. L’inici de la cursa serà a les 10.00 hores i el tancament a les 13.15 hores.

La participació està limitada a 150 corredors i el preu de la inscripció es de 15 euros. Inclou avituallaments sòlids i líquids durant el recorregut (aigua, fruita etc.), situats als 5, 10 i 15 quilòmetres.

Hi ha passos instal·lats per passar el riu i evitar mullar-se els peus,

Podran participar les persones que tinguin els 16 anys complerts. Els menors de 18 anys hauran d'aportar a l'organització una autorització dels pares o tutors, a l'hora de formalitzar la retirada del dorsal previ a la cursa. A tots els participants se'ls obsequiarà amb una samarreta.

Inscripcions:  Web Runedia.

- El repartiment dels premis serà a les 13.15 hores a la plaça del poble.

- La classificació es podrà consultar per Internet Pagina de l’Ajuntament de Querol.

-Hi haurà servei de guarda-bosses, de dutxes i bar a l'arribada.

-La cursa estarà degudament senyalitzada. El circuit estarà controlat en aquells punts que ho requereixi.

Categories: Masculina, Femenina, Veterans

* Júnior masculí i femení:  de 1996 al 1998 (18/20 anys )

* Sènior masculí i femení: de 1976 al 1995  (21/40 anys )

* Vet. I masculí i femení: de 1966 al 1975   (41/50 anys )

* Vet. II masculí i femení: de 1956 al 1965 (51/60 anys)

* Vet. III masculí i femení: de 1955 i anteriors. (61 endavant)

* Perquè una categoria quedi constituïda calen un mínim de 3 participants.

* Seran premiats els tres primers atletes masculins i femenins de la general, el primer atleta masculí i femení de cada categoria, i el primer local masculí i femení.

* Els atletes que tinguin premi o trofeu a la general no en tindran a la seva categoria.

REGLAMENT

* Per recollir el pitral serà imprescindible presentar la llicencia en vigor acompanyada del Document nacional d'identitat.

* També podran prendre part a la cursa aquells corredors/es en possessió d'assegurança temporal que serà expedida per l'organització.

* El tancament de les inscripcions serà el dimecres dia 4 de maig a les 24.00 hores o si s'arriba a les 150 d'inscripcions.

* L’organització es reserva el dret d’admetre inscripcions el dia de la cursa.

* L’organització tancarà el control d’arribada a les tres hores i quart  de  cursa.

* L’organització es reserva el dret de modificar el circuit per causes externes.

* Els pitrals es lliuraran el mateix dia de la cursa fins a trenta minuts abans de l’inici de la prova.

* A les 9.45 hores serà l'inici d'entrada en el recinte tancat pel control de pitrals dels participants de la cursa.

* Tots els corredors/es que passin pel 3er avituallament més tard de les 12.50 hores hauran d'abandonar la cursa.

* El pitral haurà de ser ben visible i s’haurà de portar al davant.

* L’organització declina tota responsabilitat pel que fa als accidents o altres perjudicis que la participació a la cursa pugui aportar als inscrits abans, durant o després d’efectuar-se aquesta.

* El corredor que es retiri haurà de comunicar-ho obligatòriament a l'organització.

* Tot i haver arribat, l'atleta que no hagi completat el recorregut  o que se li comprovin irregularitats serà desqualificat.

* Es tancarà el control d'arribades a les 13.15 hores.

* Les reclamacions es faran per escrit, un cop acabada la cursa i la decisió de l’organització serà inapel·lable.

* El sol fet de participar porta implícit acceptar el present reglament.

*L'organització resoldrà qualsevol qüestió no prevista en aquest reglament.

Clica AQUÍ per veure el vídeo de la cursa 2015 autor: @gem_bernado

RECORREGUT

PERFIL DE LA CURSA

Descarrega't els TRACKS de la cursa

Tots els participants en acabar el recorrregut gaudiran de butifarrada i una samarreta record  de la cursa entra d'atres obsequis. A més, al final farem un sorteig de material.

Classificacions 2014:

CURSA ELS DOS CIMS DE QUEROL

Menú Restaurant Sant Jordi: 19 € Reserves:  977638462

ORGANITZACIÓ

Organitza:L'Ajuntament de Querol, i l'AAVV de Querol.

EDICIONS ANTERIORS

FOTOS 2013